»Če se pogovarjamo o razbremenitvah davčnih prejemkov, ki jih izplačujemo, je to dobrodošlo. Če je to plus-minus zadeva, nekje vzamemo, pa drugje zaflikamo, to ni reforma.«
»Če pa ni tako, govorimo o agresivnem davčnem planiranju, ki lahko vodi tudi v davčno utajo.«
»Davčni zavezanci na podlagi svojih predvidevanj in pričakovanj sprejemajo poslovne odločitve. Če se sistem pozneje spremeni in se jim koristi, ki so jih upravičeno pričakovali, odvzamejo, mora za to obstajati pomemben javni interes, ki ga je treba ustrezno podkrepiti in obrazložiti.«
»Če mene vprašate, je to mnogo preveč.«
»Če gledamo statičen izračun, seveda pride do manka prihodkov za državni proračun. Če pa gledamo dinamično, se bo ta izpad dejansko pokril z večjo rastjo BDP-ja, pokril se bo tudi z bolj optimalnim naročanjem materiala in storitev in v tem trenutku ocenjujem, da so javne finance glede tega popolnoma stabilne in usklajene s programom stabilnosti, na podlagi katerega bomo zmanjševali primanjkljaj v prihodnjih letih.«
»Če bi jih prodal tujcu, bi bilo pa obdavčeno nič, oziroma neki tretji osebi, tega preprosto ne razumemo in menimo, da gre za diskriminatornost do tega, komu posameznik prodaja, in da ta ni v redu.«
»Če ne bomo zajezili davčne utaje, ne bomo zagnali gospodarske rasti in ne bomo ubežali socialni klavnici.«
»Težava davčne optimizacije je v tem, koliko prispevkov nekdo plača.«
»Če bo šel sveženj davčnih sprememb v parlamentarno razpravo, bo šel brez soglasja socialnih partnerjev. Očitno so razlike med nami prevelike, da bi lahko prišlo do soglasja.«
»Ali imamo v tej državi cilj, da imamo čim več zaposlenih, ali cilj, da je čim več ljudi, ki plačujejo štiri odstotke davka, ki ga nikjer v Evropi ni, še v Luksemburgu ne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju